EVROPSKÁ UNIE
Spolufinancováno
Evropskou unií
Hledat:
Hledání
Přihlásit se
Menu
IROP 2021-2027
Témata
Dokumenty k IROP 2021-2027
Plánované výzvy IROP 2021-2027
Hodnotící kritéria
Publicita IROP 2021-2027
Kalendář akcí
Přehled akcí
Kategorie regionů
Konzultační servis
Strategické projekty IROP 2021-2027
IROP 2014-2020
Témata
Výzvy
Semináře pro žadatele
Projekty
Dokumenty
Publicita
Kontakty IROP 2014-2020
Pro média
Seznamte se s IROP
Tiskové zprávy
Publikace
Videoreportáže
MS2021+
Kontakty
Přihlásit se
Shape
Created with Sketch.
Doprava
Výzva č. 20 - CBA
Není mi zcela jasné, proč se v ISKP dle kapitoly 18 osnovy studie proveditelnosti zakládají 2 CBA (finanční analýza + standardní CBA), pokud systém umožňuje pracovat s rozdílovou variantou. Domníval jsem se, že standardní CBA se počítá u projektů nad 100 mil. Kč. Skutečně je třeba vypočítat rozdílovou variantu (finanční analýzu) a pak ještě založit další, již klasickou CBA? Jde to nějak přiblížit (vysvětlit), domníval jsem se, že smyslem CBA je doložit zápornou čistou současnou hodnotu bez zohlednění dotace a kladnou ČSH čistá současná hodnota se zohledněním dotace (kritérium přijatelnosti).
Základní postup práce s CBA modulem ve
20. výzvě
je v kap. 18 osnovy studie proveditelnosti (příloha č. 4 specifických pravidel). Je nutné založit 2 samostatné výpočty CBA – CBA s veřejnou podporou (individuální ověření potřeb financování vypadající jako finanční analýza), a CBA standardní (= finanční + ekonomická analýza dohromady).
Odpověď ze dne 23. května 2016
twitter
Created with Sketch.
facebook
Created with Sketch.
linkedin
Created with Sketch.
Email
Created with Sketch.
Tiskárna
Created with Sketch.
Tisknout
Byl tento článěk pro vás užitečný?
×