EVROPSKÁ UNIE
Spolufinancováno
Evropskou unií
Hledat:
Hledání
Přihlásit se
Menu
IROP 2021-2027
Témata
Dokumenty k IROP 2021-2027
Plánované výzvy IROP 2021-2027
Hodnotící kritéria - systém hodnocení a schvalování
Strategické projekty IROP 2021-2027
Kalendář akcí
Přehled akcí
Publicita IROP 2021-2027
Kategorie regionů
Konzultační servis
IROP 2014-2020
Témata
Výzvy
Semináře pro žadatele
Projekty
Dokumenty
Publicita
Kontakty IROP 2014-2020
Pro média
Seznamte se s IROP
Tiskové zprávy
Publikace
Videoreportáže
MS2021+
Kontakty
Přihlásit se
Shape
Created with Sketch.
Komunitně vedený místní rozvoj
MAS a trvale zřízená kancelář
Jako nová Místní akční skupina (MAS) zatím nemáme trvale zřízenou kancelář. Dokončujeme proces standardizace, pracujeme na SCLLD a Programových rámcích. I s využitím dotace z kraje pro MAS bychom chtěli v prvním pololetí 2016 otevřít trvalou kancelář a následně také podat žádost o podporu dle výzvy č. 6 IROP. Abychom se vyhnuli investičním nákladům (i s ohledem na jejich udržitelnost), chtěli bychom si zařídit kancelář kompletně vybavenou nábytkem (3 pracovní pozice, pracovní stoly, zasedací stůl, skříňky na dokumenty atd.) a také počítači (předpoklad 3 notebooky). V režijních nákladech bychom pak měli nájemné z nebytových prostor, nájemné movitého majetku (vybavená kanceláře) a související služby (teplo, voda, elektřina, internet atd.) Uplatňování uznatelných režijních nákladů na chod kanceláře (nájemné a personální náklady) v rámci výzvy č. 6 IROP předpokládáme od 1.7.2016 s tím, že do 30.6.2016 využijeme dotace z kraje. V této souvislosti máme dotaz: a) Podléhá výběr kanceláře režimu zakázky malého rozsahu ve smyslu obecných pravidel IROP? b) Nájem kanceláří, přestože jsou vybaveny kancelářskou a IT technikou, je stále jen pronájem kanceláří a tedy způsobilý výdaj? c) Zda nájem samostatného vybavení kanceláří bude způsobilý, nebo ne.
Nepodléhá, viz "Metodický pokyn pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014-2020", který je jednou z
příloh Obecných pravidel pro žadatele a příjemce
kap. 5.2, st. 9, kde je uvedeno: „(…) Postupy upravenými v tomto MP však nejsou povinni zadávat zakázky malé hodnoty, které splňují podmínky pro použití výjimky stanovené v § 18 odst. 1 až 4 a § 23 ZVZ.“ Nájem kanceláří splňuje podmínky této výjimky.
Nájem kanceláře je způsobilým výdajem.
Nájem vybavení kanceláře není způsobilý, není uveden jako způsobilý výdaj ve
Specifických pravidlech pro žadatele a příjemce
k výzvě č. 6
"Zlepšení řídicích a administrativních schopností MAS"
IROP vyhlášené 29. září 2015.
Odpověď ze dne 21. října 2015
twitter
Created with Sketch.
facebook
Created with Sketch.
linkedin
Created with Sketch.
Email
Created with Sketch.
Tiskárna
Created with Sketch.
Tisknout
Byl tento článěk pro vás užitečný?
×