Obchodní rejstřík v novém a s řadou užitečných funkcionalit
Projekt přinesl zásadní modernizaci systému informačního systému obchodního rejstříku v návaznosti na základní registry veřejné správy a nové funkcionality, které ocení různé cílové skupiny. Projekt byl úspěšně dokončen v červnu 2012 a od té doby se ozývají pozitivní ohlasy jak ze strany rejstříkových soudů, tak ze strany další uživatelské veřejnosti.
Programové období: |
2007-2013 |
Operační program: |
IOP |
Příjemce: |
Ministerstvo spravedlnosti |
Zahájení projektu: |
1.4.2009 |
Ukončení projektu: |
15.6.2012 |
Téma projektu: |
eGovernment |
Stav projektu: |
Dokončený
|
Nový obchodní rejstřík usnadňuje každodenní činnost zaměstnanců soudů díky celé řadě nových funkcionalit souvisejících s propojením sytému se základními registry, informačním systémem datových schránek, živnostenským rejstříkem, evropským rejstříkem, systémy ARES či RES a dalšími databázemi.
Podnikatelé, nepotřebují-li k úkonu souhlas dalších jednatelů, získají zase ověřený výpis z obchodního rejstříku obratem v elektronické podobě a zdarma. A chce-li podnikatel provést změny v zápisu do rejstříku, použije k tomu jednoduchý interaktivní formulář. Jakékoliv nakládání s daty v obchodním rejstříku je nyní jednodušší, rychlejší a zároveň bezpečné.
Nelze opomenout ani zefektivnění vnitřních procesů Ministerstva spravedlnosti. Nový informační systém umožnil přímou integraci dat s dalšími agendovými informačními systémy státní správy, čímž se zvýšila účinnost kontrol a snížilo riziko chybovosti.
|
Výše dotace EU: |
74 734 957,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
13 188 524,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
87 923 481,00 Kč |