Integrovaný
regionální
operační
program
Hledat:
Přihlásit se
Menu
Žadatelé a příjemci
Rady a tipy pro žadatele
Akce
Semináře pro žadatele IROP
Otázky a odpovědi
Dokumenty
Finanční nástroj
Zpravodaj IROP
Výzvy
IROP 2021-2027
Dokumenty
Roadshow IROP
Projekty
Statistiky a analýzy
Přehledy projektů a výzev
Pro média
Představujeme IROP
Tiskové zprávy
IROP v médiích
Logo manuál
Kontakty
Přihlásit se
Otázky a odpovědi
>
Vzdělávání
Využití výstupů projektu ve výzvách SC 2.4 Vzdělávání ve věcném hodnocení
Výzva č. 32/33 a 46/47 - konektivita školy
Výzva č. 47 - jeden žadatel a více projektových žádostí
Kmenová učebna
Výzva č. 32 a 33 - soukromá škola jako žadatel
Seminář - výzva č. 46 a 47 – zveřejnění místního akčního plánu (MAP) na webu
Seminář - výzva č. 46 a 47 – řešení bezbariérovosti
Seminář - výzva č. 46 a 47 – podání projektu v případě, kdy ještě není schválený MAP
Seminář - výzva č. 46 a 47 – jiné jméno projektu v MAP a v žádosti o podporu (v MS2014+)
Seminář - výzva č. 46 a 47 – v MAP uveden komplexní záměr školy - lze do IROP předložit pouze část z
Seminář - výzva č. 46 a 47 - jak má škola do Strategického rámce MAP uvádět své záměry
Seminář - výzva č. 46 a 47 - historie žadatele u neformálního vzdělávání
Seminář - výzva č. 46 a 47 - má žádost o podporu podávat zřizovatel školy (obec) či škola sama
Seminář - výzva č. 46 a 47 - kompletní rekonstrukce rozvodů vody a odpadu v budově školy
Seminář - výzva č. 46 a 47 – vybudování bezbariérových WC a následná oprava všech WC ve škole
Seminář - výzva č. 46 a 47 - výdaje na sborovnu, ředitelnu a administrativní zázemí školy
Seminář - výzva č. 46 a 47 - bezbariérovost celé školy nebo postačí pouze bezbariérovost učeben
Seminář - výzva č. 46 a 47 - navýšení kapacity v Rejstříku škol a školských zařízení
Seminář - výzva č. 46 a 47 – možnost pouze nákupu vybavení
Seminář - výzva č. 46 a 47 - nákup schodolezu
Seminář - výzva č. 46 a 47 - rozšiřování kapacit kmenových učeben a klesající demografická křivka
Seminář - výzva č. 46 a 47 – modelový příklad poklesu počtu dětí
Seminář - výzva č. 46 a 47 - jak budou hodnoceny žádosti
Seminář - výzva č. 46 a 47 – bude se výzva opakovat
Seminář - výzva č. 46 a 47 - předčasné uzavření výzvy
Seminář - výzva č. 46 a 47 - možná realizace opravy budov
Seminář - výzva č. 46 a 47 - poměr investic do staveb a investic do vybavení
Seminář - výzva č. 46 a 47 – bezbariérovost jako podmínka projektů
Seminář - výzva č. 46 a 47 – přesun alokace mezi oběma výzvami
Seminář - výzva č. 46 a 47 - ex-ante kontrola
Seminář - výzva č. 46 a 47 – škola v Rejstříku škol a školských zařízení
Seminář - výzva č. 46 a 47 - ceny schodolezů a průzkum trhu
Seminář - výzva č. 46 a 47 - rezervy v rozpočtu a vedlejší položkové náklady jako způsobilý výdaj
Seminář - výzva č. 46 a 47 - odborné učebny v půdní nástavbě a související způsobilé výdaje
Seminář - výzva č. 46 a 47 - technické zhodnocení majetku školy
Seminář - výzva č. 46 a 47 - školní poradenské pracoviště a krajští pracovníci pedagogické poradny
Seminář - výzva č. 46 a 47 – cvičná kuchyňka pro žáky
Seminář - výzva č. 46 a 47 – venkovní učebna
Seminář - výzva č. 46 a 47 – učebna pro výuku PC
Seminář - výzva č. 46 a 47 – bezbariérový přístup i k venkovním učebnám
Seminář - výzva č. 46 a 47 – mobilní učebny informatiky
Seminář - výzva č. 46 a 47 – živé zvíře pro výuku přírodopisu
Seminář - výzva č. 46 a 47 – učebna kybernetiky
Seminář - výzva č. 46 a 47 – do jakých učeben lze pořídit PC
Seminář - výzva č. 46 a 47 – zeleň a věcné hodnocení
Seminář - výzva č. 46 a 47 – stromy jako herní prvek u ZŠ
Seminář - výzva č. 46 a 47 – demolice jako způsobilý výdaj
Seminář - výzva č. 46 a 47 – dokumentace ke konektivitě jako způsobilý výdaj
Seminář - výzva č. 46 a 47 – vstupní karty pro žáky – způsobilý výdaj
Seminář - výzva č. 46 a 47 – výdaje na zelenou střechu – hlavní, či vedlejší aktivita
Seminář - výzva č. 46 a 47 – využití vybudované učebny počítačů
Seminář - výzva č. 46 a 47 – minimální rozsah memoranda či jeho vzor
Seminář - výzva č. 46 a 47 – bodování věcného hodnocení „využití výstupů více školami“
Seminář - výzva č. 46 a 47 – podepsání memoranda o spolupráci třemi školami navzájem v rámci jednoho
Seminář - výzva č. 46 a 47 – jazyková učebna a komunikace formou videokonference se zahraniční školo
Výzva č. 47 - odborná a kmenová učebna
Výzva č. 47 - výstavba nové ZŠ jako zvýšení kapacity stávající ZŠ
Výzva č. 32 a 33 - bezbariérovost
Odborné učebny na střeše tělocvičny ZŠ
Rozšíření kapacity odborné školy a vybudování odborných učeben
Výzva č. 14 a 15 - navýšená kapacita MŠ
Výzva č. 14 a 15 - bezbariérovost
Výzva č. 14 a 15 - venkovní stavební práce
Výzva č. 14 a 15 - šatny a handikapované děti
Výzva č. 14 a 15 - bezbariérová úprava a šatny
Výzva č. 14 a 15 - parkování vozidel rodičů dětí navštěvujících MŠ
Celoživotní vzdělávání - způsobilé výdaje
Klíčové kompetence
Kapacita MŠ
Modernizace prostor
Kapacita podporovaných zařízení
Výzva č. 14 a 15 - soukromé MŠ
Výzva č. 14 a 15 - kapacita dětí
Bezbariérovost a zřízení výtahu
PC technika a učebny pro ICT technologie
Odborná jazyková učebna
Jak odůvodnit navýšení kapacity MŠ
ZŠ a celková rekonstrukce sociálního zázemí
Více aktivit v rámci jednoho projektu a indikátor
Více MŠ - navýšení kapacit pouze u některých
Vybudování přípravné třídy v ZŠ
Výstavba MŠ a hodnocení projektů
Soulad s akčními plány vzdělávání
SŠ a výstavba nového objektu
Výstavba školícího centra
Přírodní učebna pro environmentální výuku
Soulad projektů s akčními plány a strategické dokumenty
Dětstké hřiště při MŠ
Zajištění bezbariérového přístupu a zpřístupnění školy
Inkluze ve vzdělávání
Praktické školy
Podpora třídy určené pro skupinovou integraci
Software
Investiční projekty - způsobilost neinvestičních nákladů
Minimální výše dotace u výzev vyhlašovaných u SC 2.4
Majetek jako předmět projektu
Sportovní hala/sportoviště/hřiště u ZŠ a MŠ
Rekonstrukce osvětlení ve třídách
Interaktivní tabule
Knihovna při ZŠ
Dětský jazykový tábor
Další subjekty podílející se realizaci vzdělávacích aktivit
Dotace pro nástavbu, intenzifikaci a rekonstrukci MŠ
Základní umělecká škola
Rekonstrukce bazénu v mateřské škole
IT učebna
Podpora oblastí ve Vzdělávání
Podpora projektů typu IQ parky, Science Learning Centra apod.
Přírodovědné vzdělávání
Nová přístupová komunikace k MŠ
Církevní právnické osoby jako žadatelé o podporu
©2019 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena